Зовнішній вигляд топової Puma ST можна відрізнити від базового виконання за рахунок спеціального пакету під назвою ST. До складу зарядженої модифікації входить новий дизайн радіаторної решітки, задній сплітер, дифузор та світлодіодні фари головного світла. При цьому кроссовер має місткій багажний відсік на 450 літрів корисного об҆ єму. Також для Ford Puma ST доступні ексклюзивні кольори окраски кузова.
В середині кроссовера зроблено акцент на спортивний декор до якого увійшли рульове колесо в спортивному дизайні та крісла Recaro з вираженою бічною підтримкою. Навіть у базовому виконанні версії ST доступна інформаційно-розважальна система SYNC 3 з 12,3-дюймовим цифровим дисплеєм панелі приладів. Також в наявності датчики паркування, клімат-контроль, підігрів сидінь та бездротова зарядка для смартфонів. Якість матеріалів оздоблення та подгонка панелей на високому рівні.
На сьогодні, головним суперником для Ford Puma ST може стати Volkswagen T-Roc R, який має більшу потужність, але і коштує трохи дорожче. В технічному плані, нова Puma ST тісно пов’язана з зарядженим хетчбеком на ім҆ я Fiesta ST. Під капотом спортивної модифікації Puma ST встановлено форсований 1,5-літровий бензиновий турбодвигун на 200 к.с., який здатен прискорювати кроссовер масою в 1360 кг до першої сотні всього за 6,7 секунд. В парі з мотором агрегатується надійна 6-швидкістна механічна коробка перемикання швидкостей. Незважаючи на встановлення позаду торсіонної балки, на дорозі кроссовер поводить себе досить вишукано та стабільно. Не в останню чергу це досягнуто за рахунок чудової гуми Michelin Pilot Sport 4 встановленої на 19-дюймові легкосплавні диски. Ефективність налаштувань підвіски та рульового керування закладено в режими Sport, Normal або Track, які змінюють поведінку автомобіля в залежності від ситуації.